Sidor

fredag 27 april 2012

Fredagsmys och premiär!

Nu är det slut på veckan....det är dax för fredagsmys!

Kvällen har så sakta strött ut sina helgflingor över vårt hem. Arbetsdagen ligger bakom mig och en helg som jag inte vet vart den leder mig har börjat. I kväll har vi haft premiär!
I solens sken och med lite god mat så startade vi utegrillen. Grillspett av pilgrimsmusslor, tonfisk och minitomater låg där och luktade så gott!
Härligt....nu går vi väl ändå mot sommar!!!! Här hos oss brukar grillen vara påslagen ofta och det lagas allt möjligt mumsigt.





Detta blev ett superkort inlägg för nu ska jag glida ner i soffan med min familj och avnjuta ett glas vin och titta lite på Let´s dance! Vem vinner i år ? Inte vet jag , det är första gången jag tittar den här säsongen....


Ha en fortsatt trevlig kväll alla underbara!

Kramelikram Veronica

3 kommentarer:

  1. Helgflingor det låter så mysigt. Vår grill jobbar hårt året runt. Tur att den är i rostfritt :)
    I kväll blev det grillade revben i smooked hickory sås mmmmm så gott.
    Nu väntar the good wife. Ha det bäst min vän Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Vi har faktiskt inte grillat än i år, men annars brukar grillen verkligen användas på sommarhalvåret. Maken har en jobbarkompis som grillar året om.
    Så himla skönt det är att det är helg och nu har jag även lyckats få ledigt på måndag, så det blir långledigt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Tusen tack för din underbara kommentar i mitt förra inlägg!! Jag blir så glad när ni besökare gillar mina kort!! Och talar om det ;-) Man blir ju sååå glad!!

    Det ni la på grillen verkade supersmarrigt..vi har inte premiärgrillat än men det lutar väl åt det imorgon kväll!! Lääängtar..
    Ikväll blir det fiskgryta här hemma..kommer nog ut en bild på bloggen sedan..

    ha en fortsatt trevlig söndagskväll!!

    Kram Lena

    SvaraRadera