Sidor

torsdag 3 november 2011

Liten blir stor och snart fredag.....

 Idag var det då dotterns födelsedag. Som hon har väntat på detta datum! Oj oj, vad hon har räknat dagar nu sista tiden. Men vi börjar med gårdagen........
Igår var jag ledig  och vi (dottern och jag) var bl.a på stan och fixade med lite grejer. Jag hade exempelvis lovat ett restaurangbesök där hon fick välja ställe och vi fick en mysig stund med god mat och härliga samtal. Vi var och köpte en dvd-film som vi senare på kvällen tittade på. Vi hade lite fredagsmys trots att det bara var onsdag. Kort sagt, jag hade en jättefin dag tillsammans med min dotter. Anledningen till detta var att pappa och storebror igår åkte på hockey och kommer inte hem förrän sent på lördag. Alltså halva familjen borta på födelsedagen........och jag säger bara.....hur kul är det när man ska fylla 8 år? Därför ville jag göra något speciellt för henne!






Men nu tillbaka till idag.......

I morse blev det paketöppning och sång och nu i eftermiddag har det varit lite kalas. Jag tror att Idas dag blev ganska bra till slut i alla fall. Hon däckade för ett tag sedan i soffan bredvid mig, sovandes med ett leende på läpparna!!!







P.g.a tidsbrist så blev det inget "pyssligt" i present som jag skrivit om i tidigare inlägg. Men julen närmar ju sig så sakta så min tanke om detta finns kvar. Kan berätta att den rosa symaskinen blev omtyckt!

Måste bara visa en så himla söt present som farmor har jobbat med. Kolla här, visst är de fina......











I morgon är det fredag igen och EN arbetsdag kvar den här veckan.
Ha det gott och sköt om er!

Kramelikram Veronica

1 kommentar:

  1. Låter som ni hade en riktigt mysig mor och dotterdag!! Härligt när man får sådana!! Kul att Idas födelsedag blev bra trots att pappa och bror inte var hemma.
    Kram kram

    SvaraRadera