Sidor

fredag 11 november 2011

I morgon scrapträff och idag är det ett speciellt datum!

ÄNTLIGEN!!!!!I morgon är det dags för scrapträff, som jag har längtat efter denna dag. Känslan är snarlik den man hade när man var liten och  väntade på tomten!!! Det börjar killa lite i pysselfingrarna. Någon som känner igen sig?

Nu måste jag kolla så att jag har packat ner allt som jag behöver inför morgondagen. Först ska jag bara visa ett prickigt julkort som jag tillverkat i veckan. Visst är tomteflickan söt!


För tillfället så målar jag mina stämplar med akvarellpennor och känner att jag inte är så bra på det. Tycker inte att resultatet blir nåt vidare. Jag får nog skaffa sådana där andra pennor  (promarker) som  de flesta använder. 


Här ser ni min senaste inköpta mojäng!


En punch (snowflake) som jag känner att jag kommer ha stor användning av.
Köpt  hos Sandra på Pysselgalen.





Måste ju prata lite om dagens datum oxå. Visst är det lite häftigt att det idag är den 11/11 2011. Tänkte på det i morse att man måste ju göra något särskilt då när klockan är 11.11. Gissa vad jag sedan gjorde då........jo satt och delade ut mat till mina 1-åringar på avdelningen där jag jobbar. Nåt särskilt? Haha,  tja det blev väl som vilken annan dag som helst vid det klockslaget. Undrar förresten hur många som gifter sig idag? Det brukar vara en hel del som faller för att slå till en sådan "speciell" dag. En stor grattishälsning till alla er som valde den här dagen som eran!!



Näe, nu måste jag fortsätta med att packa grejer.


Vill bara säga att det är sååååå roligt med alla fina kommentarer som ni lämnar, jag blir verkligen jätte glad!!!

För att visa min uppskattning till alla er som läser min blogg då och då så skickar min lyckotomte och jag här en stor dos kärlek..........



Ha en underbar helg.........
.........för det tänker jag ha!!


Kramelikram Veronica

2 kommentarer:

  1. Kramelikram till glada dig också !! Ses imorron !!!Toppen ! //Eva

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! :) Den snöflingan är så himla användbar, den är även supersnygg i en blomma :)

    Då var vi på samma träff idag ju :)
    Ha en fortsatt fin helg :)
    Kram Linda

    SvaraRadera