Sidor

söndag 9 oktober 2011

Nu har jag oxå en blogg!

Efter att ha varit inne på så många andras sidor och läst och blivit inspirerad så kände jag att jag oxå ville ha en blogg. Och nu har jag en, jippi vad kul! Pernilla......nu är den färdig!!! Utseendemässigt så är den inte alls klar men jag jobbar på det. Det är verkligen inte det lättaste att veta hur man vill ha det. Det är nog jag i ett nötskal, jag velar ofta hit och dit innan det blir som jag vill ha det. Bara det här med namnet på min blogg....shit vad svårt att komma på nåt passande. Hade ungefär tusen förslag men inget var liksom jag. Med tanke på vad jag bestämde mig för till slut så funderar kanske någon över vem jag egentligen är. Jo, jag är nog lite galen av mig, gillar galna upptåg men samtidigt så kan jag oxå vara allvarlig.


                                                          Och nu över till nåt annat


Idag har jag och tvättmaskinen haft en djupare relation. Jag trodde aldrig att jag skulle få se botten på tvättkorgen och höll ett tag på att ge upp. Men.....skam den som ger sig! I tvättstugan luktar det nu så gott av rena och fräscha kläder. Nu väntar strykningen men den tar jag någon annan dag.


                                                      

Här har det varit ännu en fin höstdag. Solen har varit framme nästan hela tiden men det har varit ganska kyligt. När jag i eftermiddags stod och tittade på min dotter som hade fotbollsträning så funderade jag inte två gånger över om jag frös. Både mössa och vantar kom hastigt på. När vi kom hem hade min sambo lagat en underbar gryta som vi alla avnjöt med stor aptit.



I detta inlägget blir det inga bilder, det kommer i morgon. Då tänkte jag visa lite kort jag gjort. Idag har jag förresten träffat Sandra på Pysselgalen. Goa härliga Sandra, det är så roligt att hon snart har sin butik igång igen!


Det var allt från mig för i dag
Kramelikram Veronica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar